Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

 

Obchodné podmienky

Ochrana osobných údajov

Pri objednávaní budete požiadaný o poskytnutie Vašich osobných platných identifikačných údajov (meno a priezvisko, adresu, telefónne čísla, mailová adresa, IČO, DIČ). Tieto údaje sú potrebné pre vystavenie daňového dokladu a doručenie tovaru dopravcom. V prípade, že ste už registrovaný zmenu osobných údajov môžete vykonať sami vo Vašom účte, pokiaľ nie ste registrovaný zmenu môžete spraviť zaslaním žiadosti o zmenu osobných údajov na info@autogood.sk a zmenu ktorých osobných údajov sa to týka. Vymazanie osobných údajov na požiadanie na info@ autogood.sk . Predávajúci nenesie zodpovednosť za problémy vzniknuté uvedením nesprávnych alebo neúplných údajov, najmä pri neuvedení telefonického kontaktu.

Spoločnosť Martin Hudák, prevádzkovateľ obchodu www. autogood.sk, prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade so zákonom č.428/2002 Zb. V žiadnom prípade neposkytujeme tieto údaje tretej strane s výnimkou externých dopravcov, ktorým sú údaje poskytované v minimálnom rozsahu potrebné výlučne pre doručenie tovaru. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti neoprávnenému zneužitiu.
Využívaním internetového obchodu www. autogood.sk objednávateľ súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o ňom a o jeho nákupoch v znení Zákona č. 428/2002 Z. z. O ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje Prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú a môže ho písomnou formou kedykoľvek odvolať. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Prevádzkovateľovi. Pravidlá zaobchádzania s týmito údajmi sú popísané v tomto dokumente.

Platba

a) platba vopred bankovým prevodom
b) na dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca)
Tovar zostáva až do úplného zaplatenia majetkom predávajúceho

Po vytvorení Vašej objednávky Vám obratom zašleme na Váš e-mail potvrdenie o prijatí objednávky, kde nájdete podrobné údaje potrebné na realizáciu bankového prevodu na náš účet vedený vo VÚB. V prípade, že nepoužívate rovnakú banku je potrebné kalkulovať, že medzibankový prevod z inej banky trvá štandardne 2-3 pracovné dni. Ako variabilný symbol používajte číslo objednávky, aby sme mohli Vašu platbu priradiť k Vašej objednávke. Po zaevidovaní platby Vám bude tovar v čo najkratšom čase odoslaný na dodaciu adresu, o čom obdržíte aj informačný e-mail.

Dodacie podmienky

Ak je objednaný tovar na sklade, štandardná dodacia doba je do 1 až 2 pracovných dní prostredníctvom kuriérskej firmy, alebo 2 až 3 pracovných dni prostredníctvom slovenskej pošty od záväzného potvrdenia objednávky. Vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia. V prípade, že nebude možné objednávku vybaviť alebo niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky, alebo mailom. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo už nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru alebo je dlhodobo objednaný výrobok nedostupný. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil časť, alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka bezodkladne (najneskôr však do 15 kalendárnych dní) vrátená späť prevodom na jeho účet, pokiaľ sa nedohodne inak. Kupujúci bude o tomto kroku informovaný telefonicky alebo e-mailom a peniaze budú kupujúcemu vrátené príkazom na bankový účet kupujúceho.

Splnením dodacích podmienok sa rozumie dodanie tovaru kupujúcemu, vopred dohodnutým spôsobom, na vopred dohodnutom mieste a za vopred dohodnutú cenu. V prípade, že je zásielka pri doručení prepravcom poškodená, je kupujúci povinný spísať s prepravcom protokol o vzniknutej škode. Podmienky prepravy:

  • platba dobierkou prebieha v hotovosti kuriérovi, kuriér Vám vystaví doklad o zaplatení
  • pri nezastihnutí Vás bude kontaktovať kuriérska spoločnosť a dohodne nový termín dodania

Dodanie daňového a záručného listu

Daňový doklad je zasielaný priamo so zásielkou. Daňový doklad slúži ako záručný list za predpokladu, že obsahuje meno a priezvisko, názov alebo obchodnú firmu kupujúceho, jeho identifikačné číslo, sídlo ak ide o právnickú osobu, alebo bydlisko ak ide o fyzickú osobu.

Odstúpenie od zmluvy - vrátenie tovaru

V súlade s § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. má kupujúci- spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Ak sa rozhodne pre odstúpenie v tejto lehote a dodrží nižšie uvedené podmienky, bude mu vrátená kúpna cena:
- pre vrátenie tovaru nám doručte tovar (poštou, kuriérom, osobne) do sídla spoločnosti spolu s kópiou faktúry, listom prečo vraciate tovar a číslo bankového účtu, na ktorý budú peniaze vrátené.
- v prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý nie je použitý, nepoškodený, zabalený v originálnom obale a so všetkým príslušenstvom čiže úplný, vráti predávajúci kupujúcemu celú sumu kúpnej ceny. Tovar musí byť odoslaný s kópiou dokladu o kúpe!
Tovar odporúčame zaslať doporučene a nie na dobierku (nebude prijatý). Predávajúci neručí za prípadnú stratu tovaru, spôsobenú prepravcom.
- V prípade, že vrátený tovar bude poškodení, nebude kompletný, alebo nebude k tovaru pribalená faktúra alebo potvrdenie prijatia objednávky, nie je možné žiadosť o vrátenie peňazí vybaviť!